Trening Umiejętności Społecznych (TUS)
Grupa docelowa:
- Trening Umiejętności Społecznych jest skierowany do dzieci i młodzieży w wieku od 7 do 18 lat, które zmagają się z zespołem Aspergera, ADHD oraz trudnościami w relacjach społecznych.
Czas trwania warsztatu:
- Warsztaty odbywają się raz w tygodniu, trwając 60 minut. Rozpoczynają się w trzecim tygodniu września i kończą na koniec czerwca. Skuteczność treningu wymaga regularnego powtarzania nauczonych umiejętności.
Organizacja grupy:
- Grupy liczą od 5 do 8 uczestników. Program zajęć jest dostosowany do indywidualnych potrzeb i możliwości dzieci.
Krótki opis warsztatu:
- Rozwój umiejętności społecznych jest kluczowym elementem terapeutycznym w pracy z osobami z zespołem Aspergera i ADHD. Umożliwia nie tylko otwarcie na świat i przezwyciężanie silnych reakcji nawykowych, ale także pozytywne zmiany w obszarze osobowości poprzez budowanie poczucia własnej wartości i skuteczności. Trening opiera się na programie Skillstreaming, który obejmuje 50 umiejętności podzielonych na grupy tematyczne, takie jak: podstawowe i zaawansowane umiejętności społeczne, radzenie sobie z uczuciami i stresem, alternatywne umiejętności wobec agresji oraz planowanie.
Główne cele oraz spodziewane rezultaty:
- Celem Treningu Umiejętności Społecznych jest umożliwienie uczestnikom lepszego poznania siebie, samoakceptacji, a także akceptacji innych. Program kształtuje i doskonali relacje interpersonalne oraz uczy radzenia sobie z negatywnymi emocjami w sytuacjach społecznych. Uczestnicy nabywają umiejętności kontrolowania negatywnych emocji i wnioskowania moralnego, a także doskonalą takie umiejętności społeczne jak otwartość, życzliwość, współpraca, szczerość, poczucie humoru i tolerancja.
Cena:
- Trening Umiejętności Społecznych: 110 zł za jedno spotkanie (60 minut)
- Konsultacja do grupy: 180 zł (50 minut)
Dlaczego warto wybrać nasze warsztaty?
Od 2012 roku nasze warsztaty cieszą się zaufaniem i rekomendacjami zarówno nauczycieli, jak i rodziców. Z dumą możemy powiedzieć, że dzieci uczęszczają na nasze zajęcia z chęcią i entuzjazmem, co jest najlepszym dowodem na skuteczność i przyjazną atmosferę naszych treningów.
Miejsce warsztatów TUS:
- Młodsza grupa: czwartek, godz. 17:00-18:00, Szkoła Podstawowa nr 46, ul. Wałbrzyska 5 (metro Służew)
- Średnia grupa: czwartek, godz. 18:00-19:00, Szkoła Podstawowa nr 46, ul. Wałbrzyska 5 (metro Służew)
- Starsza grupa: czwartek, godz. 19:00-20:00, Szkoła Podstawowa nr 46, ul. Wałbrzyska 5 (metro Służew)
Nie zwlekaj! Zapisz swoje dziecko już dziś i pomóż mu rozwijać kluczowe umiejętności społeczne!
- Dzięki naszym warsztatom Twoje dziecko zyska pewność siebie, nauczy się radzić sobie z emocjami oraz nawiązywać pozytywne relacje z rówieśnikami.
- Zapewniamy indywidualne podejście i przyjazną atmosferę, w której każde dziecko może poczuć się wyjątkowo.
- Dołącz do nas i obserwuj, jak Twoje dziecko rozkwita społecznie i emocjonalnie!
Zapisz się już teraz! Numer kontaktowy: 881 933 955 E-mail: kontakt@terapiahypnos.pl
Nie czekaj, miejsca są ograniczone! Zapisy już trwają na rok 2024/25
Terapeutka prowadząca:
mgr Agnieszka Drewnowska – terapeutka TUS/ART
Mam bogate doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą z zaburzeniami ze spektrum autyzmu i ich rodzinami, z dziećmi i młodzieżą z niepełnosprawnością intelektualną i ich rodzinami oraz z dziećmi i młodzieżą z niedostosowaniem społecznym i zagrożonych niedostosowaniem społecznym. Na co dzień pracuję w Szkole Podstawowej w Warszawie jako nauczyciel współorganizujący i prowadzący zajęcia specjalistyczne. Od wielu lat prowadzę Treningi Umiejętności Społecznych z elementami ART w Centrum Terapii Hypnos w Warszawie, gdzie również prowadzę terapię indywidualną dzieci i młodzieży oraz konsultacje wychowawcze dla rodziców. Od 6 lat systematycznie zajmuję się terapią dzieci o specjalnych potrzebach wynikających z zaburzeń rozwojowych i ich rodzin dla podopiecznych OPS w ich środowisku domowym.
Jestem pedagogiem specjalnym, absolwentką Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie na Wydziale Nauk Pedagogicznych (specjalność profilaktyka społeczna z resocjalizacją sądową) Studia II stopnia. Pedagogiem po ukończeniu studiów I stopnia w Wyższej Szkole COSINUS w Łodzi na Wydziale Nauk Społecznych i Humanistycznych po specjalności resocjalizacja. Ukończyłam Studia Podyplomowe- Przygotowanie Pedagogiczne na Akademii Pedagogiki Specjalnej oraz Studia Podyplomowe w zakresie Oligofrenopedagogika- Edukacja i rewalidacja osób z niepełnosprawnością intelektualną w Szczecińskiej Szkole Wyższej Collegium Balticum na Wydziale Nauk o Zdrowiu. Jestem socjoterapeutką po ukończeniu studiów podyplomowych na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie.
Uczestniczę w Ogólnopolskim Seminarium Badawczym kierowanym przez prof. dr hab. F. Szloska. Jestem autorką kilku publikacji z zakresu pedagogiki i pedagogiki specjalnej i uczestniczką projektu badawczego. Moje zainteresowania naukowe skupione są na pedeutologii oraz zagadnieniach związanych z pedagogiką specjalną, psychologią kliniczną i psychoterapią. Aktywnie uczestniczę w konferencjach naukowych poszerzając swoją wiedze o aktualne trendy naukowe.