Trening umiejętności społecznych dla dzieci i młodzieży z Zespołem Aspergera i ADHD

Trening Umiejętności Społecznych  (TUS)

‍‍‍ Grupa docelowa:

  • Trening Umiejętności Społecznych jest skierowany do dzieci i młodzieży w wieku od 7 do 18 lat, które zmagają się z zespołem Aspergera, ADHD oraz trudnościami w relacjach społecznych.

Czas trwania warsztatu:

  • Warsztaty odbywają się raz w tygodniu, trwając 60 minut. Rozpoczynają się w trzecim tygodniu września i kończą na koniec czerwca. Skuteczność treningu wymaga regularnego powtarzania nauczonych umiejętności.

Organizacja grupy:

  • Grupy liczą od 5 do 8 uczestników. Program zajęć jest dostosowany do indywidualnych potrzeb i możliwości dzieci.

Krótki opis warsztatu:

  • Rozwój umiejętności społecznych jest kluczowym elementem terapeutycznym w pracy z osobami z zespołem Aspergera i ADHD. Umożliwia nie tylko otwarcie na świat i przezwyciężanie silnych reakcji nawykowych, ale także pozytywne zmiany w obszarze osobowości poprzez budowanie poczucia własnej wartości i skuteczności. Trening opiera się na programie Skillstreaming, który obejmuje 50 umiejętności podzielonych na grupy tematyczne, takie jak: podstawowe i zaawansowane umiejętności społeczne, radzenie sobie z uczuciami i stresem, alternatywne umiejętności wobec agresji oraz planowanie.

Główne cele oraz spodziewane rezultaty:

  • Celem Treningu Umiejętności Społecznych jest umożliwienie uczestnikom lepszego poznania siebie, samoakceptacji, a także akceptacji innych. Program kształtuje i doskonali relacje interpersonalne oraz uczy radzenia sobie z negatywnymi emocjami w sytuacjach społecznych. Uczestnicy nabywają umiejętności kontrolowania negatywnych emocji i wnioskowania moralnego, a także doskonalą takie umiejętności społeczne jak otwartość, życzliwość, współpraca, szczerość, poczucie humoru i tolerancja.

Cena:

  • Trening Umiejętności Społecznych: 110 zł za jedno spotkanie (60 minut)
  • Konsultacja do grupy: 180 zł (50 minut)
  • Dlaczego warto wybrać nasze warsztaty?

    Od 2012 roku nasze warsztaty cieszą się zaufaniem i rekomendacjami zarówno nauczycieli, jak i rodziców. Z dumą możemy powiedzieć, że dzieci uczęszczają na nasze zajęcia z chęcią i entuzjazmem, co jest najlepszym dowodem na skuteczność i przyjazną atmosferę naszych treningów.

  Miejsce  warsztatów TUS:

  • Młodsza grupa: czwartek, godz. 17:00-18:00, Szkoła Podstawowa nr 46, ul. Wałbrzyska 5 (metro Służew)
  • Średnia grupa: czwartek, godz. 18:00-19:00, Szkoła Podstawowa nr 46, ul. Wałbrzyska 5 (metro Służew)
  • Starsza grupa: czwartek, godz. 19:00-20:00, Szkoła Podstawowa nr 46, ul. Wałbrzyska 5 (metro Służew)

Nie zwlekaj! Zapisz swoje dziecko już dziś i pomóż mu rozwijać kluczowe umiejętności społeczne!

  • Dzięki naszym warsztatom Twoje dziecko zyska pewność siebie, nauczy się radzić sobie z emocjami oraz nawiązywać pozytywne relacje z rówieśnikami.
  • Zapewniamy indywidualne podejście i przyjazną atmosferę, w której każde dziecko może poczuć się wyjątkowo.
  • Dołącz do nas i obserwuj, jak Twoje dziecko rozkwita społecznie i emocjonalnie!

Zapisz się już teraz! Numer kontaktowy: 881 933 955 E-mail: kontakt@terapiahypnos.pl

Nie czekaj, miejsca są ograniczone! Zapisy już trwają na rok 2024/25

Terapeutka prowadząca:

mgr Agnieszka Drewnowska – terapeutka TUS/ART

Mam bogate doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą z zaburzeniami ze spektrum autyzmu i ich rodzinami, z dziećmi i młodzieżą z niepełnosprawnością intelektualną i ich rodzinami oraz z dziećmi i młodzieżą z niedostosowaniem społecznym i zagrożonych niedostosowaniem społecznym. Na co dzień pracuję w Szkole Podstawowej w Warszawie jako nauczyciel współorganizujący i prowadzący zajęcia specjalistyczne. Od wielu lat prowadzę Treningi Umiejętności Społecznych z elementami ART w Centrum Terapii Hypnos w Warszawie, gdzie również prowadzę terapię indywidualną dzieci i młodzieży oraz konsultacje wychowawcze dla rodziców.  Od 6 lat systematycznie zajmuję się terapią dzieci o specjalnych potrzebach wynikających z zaburzeń rozwojowych i ich rodzin dla podopiecznych OPS w ich środowisku domowym.

Jestem pedagogiem specjalnym, absolwentką Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie na Wydziale Nauk Pedagogicznych (specjalność profilaktyka społeczna z resocjalizacją sądową) Studia II stopnia. Pedagogiem po ukończeniu studiów I stopnia w Wyższej Szkole COSINUS w Łodzi na Wydziale Nauk Społecznych i Humanistycznych po specjalności resocjalizacja. Ukończyłam Studia Podyplomowe- Przygotowanie Pedagogiczne na Akademii Pedagogiki Specjalnej oraz Studia Podyplomowe w zakresie Oligofrenopedagogika- Edukacja i rewalidacja osób z niepełnosprawnością intelektualną w Szczecińskiej Szkole Wyższej Collegium Balticum na Wydziale Nauk o Zdrowiu. Jestem socjoterapeutką po ukończeniu studiów podyplomowych na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie.

 Uczestniczę w Ogólnopolskim Seminarium Badawczym kierowanym przez prof. dr hab. F. Szloska. Jestem autorką kilku publikacji z zakresu pedagogiki i pedagogiki specjalnej  i uczestniczką projektu badawczego. Moje zainteresowania naukowe skupione są na pedeutologii oraz zagadnieniach związanych z pedagogiką specjalną, psychologią kliniczną i psychoterapią.  Aktywnie uczestniczę w konferencjach naukowych poszerzając swoją wiedze o aktualne trendy naukowe.