Nasz zespół

Lek. Luiza Dziubińska – Specjalista Psychiatra dzieci i młodzieży

Wykształcenie

  • 1999 – 2005 – studia na Wydziale Lekarskim Uniwersytetu Medycznego w Lublinie.
  • 2007 – 2012 – udział w III Edycji Szkolenia w Terapii Poznawczo-Behawioralnej Dzieci, Młodzieży i Osób Dorosłych – kurs zakończony pozytywnie egzaminem. Certyfikat PTTPB nr. 309.
  • 2007 – 2013 –  szkolenie specjalizacyjne w zakresie psychiatrii dzieci i młodzieży w Klinice Psychiatrii Wieku Rozwojowego Warszawski Uniwersytet Medyczny.
  • 2009 – 2010 – udział w kursie prowadzonym przez Uniwersytet w Birmingham i EMDR Europe – Certyfikat ukończenia kursu z zastosowania EMDR w leczeniu traumy.
  • 2014 – pozytywnie złożony Państwowy Egzamin Specjalizacyjny – tytuł specjalisty  w dziedzinie: psychiatra dzieci i młodzieży.
  • 2007 – obecnie – swoją pracę poddaje regularnej superwizji.
  • 2007 – obecnie – udział w licznych szkoleniach i konferencjach o tematyce psychiatrycznej  i psychologiczno- pedagogicznej.

Doświadczenie

Swoje doświadczenie zawodowe jako psychiatra dzieci i młodzieży zaczęłam zdobywać w 2007 roku pracując na Oddziale Dziecięcym Szpitala w Józefowie,  Mazowieckiego  Centrum Neuropsychiatrii i Rehabilitacji, gdzie dyżurowałam do 2011 roku.

W czasie szkolenia specjalizacyjnego pracowałam w oddziale dziennym i stacjonarnym Kliniki Psychiatrii Wieku Rozwojowego, oraz odbywałam liczne staże m.in. w Klinice Psychiatrii Dzieci i Młodzieży Instytutu Psychiatrii i Neurologii,  Poradni Zaburzeń Snu Szpitala Nowowiejskiego w Warszawie, Fundacji SYNAPSIS.

Pracę w ambulatoryjnej opiece psychiatrycznej rozpoczęłam w 2008 roku podejmując pracę w Poradni Zdrowia Psychicznego ZOZ Ursynów gdzie pracowałam do 2015 roku. Współpracuję również z licznymi poradniami psychiatrycznymi i psychologicznymi:  w latach 2014 – 2020  – Młodzieżowa Poradnia Profilaktyki i Terapii „Poza Iluzją”, w  roku 2020 – Fundacja Scolar, od 2014 z Centrum Terapii Dzieci, Młodzieży i Rodzin Allenort, wcześniej noszącej nazwę „ProPsyche Junior”, oraz od 2020 roku  z Warszawskim Instytutem  Psychoterapii.

 

mgr Beata Melaniuk – Psycholog diagnosta, psychoterapeuta poznawczo – behawioralny,  schematów

Jestem psycholożką, absolwentką Wydziału Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (specjalizacja: psychologia kliniczna z neuropsychologią), psychoterapeutką po czteroletnim szkoleniu w Szkole Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej, terapeutką Schematów, Dialogu Motywującego, I stopnia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniu.  Mam wieloletnie doświadczenie w zakresie diagnozy dzieci autystycznych, z zespołem Aspergera, ADHD a także w diagnozowaniu trudności wychowawczych i szkolnych zdobyte w Poradni Zdrowia Psychicznego dla Dzieci z Autyzmem w Warszawie, Poradniach Psychologiczno-Pedagogicznych. Kilka lat ściśle współpracowałam w zakresie diagnozy dzieci i młodzieży z dr Arturem Kołakowskim.

Prowadzę Warsztaty dla Dobrych Rodziców oraz Treningi Umiejętności Społecznych dla dzieci i młodzieży. Mam wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu Całościowych Zaburzeń Rozwojowych oraz pracy z trudnymi zachowaniami.

W pracy psychoterapeutycznej z dziećmi, młodzieżą i osobami dorosłymi wykorzystuje metody pracy poznawczo – behawioralnej, psychoterapii schematów oraz Dialogu Motywującego.

Pracuje najczęściej z osobami z zespołem Aspergera, zaburzeniami lękowymi (zespół lęku napadowego, fobia – agorafobia, fobia społeczna), depresją, zaburzeniami psychosomatycznymi (np. hipochondria), zespołem stresu pourazowego (PTSD), niską samooceną, problemami życiowymi, zaburzeniami osobowości.

Uczestniczę w licznych szkoleniach i konferencjach, co podnosi mój warsztat pracy
z pacjentami.

Jestem pod stałą superwizją certyfikowanych terapeutów poznawczo-behawioralnych i schematów.

 

 

mgr Agnieszka Drewnowska –pedagog specjalny, socjoterapeutka,  terapeutka TUS, ART

Jestem pedagogiem specjalnym, absolwentką Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie na Wydziale Nauk Pedagogicznych (specjalność profilaktyka społeczna z resocjalizacją sądową) Studia II stopnia. Pedagogiem po ukończeniu studiów I stopnia w Wyższej Szkole COSINUS w Łodzi na Wydziale Nauk Społecznych i Humanistycznych po specjalności resocjalizacja. Ukończyłam Studia Podyplomowe- Przygotowanie Pedagogiczne na Akademii Pedagogiki Specjalnej oraz Studia Podyplomowe w zakresie Oligofrenopedagogika- Edukacja i rewalidacja osób z niepełnosprawnością intelektualną w Szczecińskiej Szkole Wyższej Collegium Balticum na Wydziale Nauk o Zdrowiu. Jestem socjoterapeutką po ukończeniu studiów podyplomowych na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie.

Obecnie kończę studia II stopnia na kierunku Psychologia w Collegium Humanum  w Warszawie.

Ukończyłam wiele szkoleń z zakresu pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu, ADHD, terapii poznawczo – behawioralnej, pracy z rodzicami, mediacji, zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży. Współprowadziłam również Trening Odważnych Rozwiązań.

Zdobywałam doświadczenie w toku praktyk studenckich w Szkole Specjalnej w Zduńskiej Woli w grupie dzieci z autyzmem, w świetlicy środowiskowej przy MOPS-IE w Sieradzu a także w Zespole Kuratorskiej Służby Sądowej w Wydziale Karnym oraz w Wydziale Rodzinnym i Nieletnich w przy Sądzie Rejonowym w Sieradzu. Byłam wolontariuszką w Ośrodku Interwencji Kryzysowej w Warszawie.

Mam bogate doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą z zaburzeniami ze spektrum autyzmu i ich rodzinami, z dziećmi i młodzieżą z niepełnosprawnością intelektualną i ich rodzinami oraz z dziećmi i młodzieżą z niedostosowaniem społecznym i zagrożonych niedostosowaniem społecznym. Na co dzień pracuję w Szkole Podstawowej w Warszawie jako nauczyciel współorganizujący i prowadzący zajęcia specjalistyczne. Od wielu lat prowadzę Treningi Umiejętności Społecznych z elementami ART w Centrum Terapii Hypnos w Warszawie, gdzie również prowadzę terapię indywidualną dzieci i młodzieży oraz konsultacje wychowawcze dla rodziców.  Od 6 lat systematycznie zajmuję się terapią dzieci o specjalnych potrzebach wynikających z zaburzeń rozwojowych i ich rodzin dla podopiecznych OPS w ich środowisku domowym.

 Uczestniczę w Ogólnopolskim Seminarium Badawczym kierowanym przez prof. dr hab. F. Szloska. Jestem autorką kilku publikacji z zakresu pedagogiki i pedagogiki specjalnej  i uczestniczką projektu badawczego. Moje zainteresowania naukowe skupione są na pedeutologii oraz zagadnieniach związanych z pedagogiką specjalną, psychologią kliniczną i psychoterapią.  Aktywnie uczestniczę w konferencjach naukowych poszerzając swoją wiedze o aktualne trendy naukowe.

mgr Paulina Wawrzyn – certyfikowany trener TUS

Jestem certyfikowanym trenerem TUS z dwuletnim doświadczeniem we wspólnym prowadzeniu zajęć dla dzieci w wieku od 6 do 15 lat. W trakcie mojej kariery zawodowej miałam okazję pracować z różnorodną grupą dzieci, co pozwoliło mi na rozwijanie umiejętności interpersonalnych oraz dostosowywanie metod pracy do indywidualnych potrzeb uczestników. Moje doświadczenie w pracy z dziećmi obejmuje intensywną praktykę w zakresie prowadzenia Treningu Umiejętności Społecznych, w tym dla dzieci z diagnozami jak Zespół Aspergera i ADHD. Przez ponad rok zdobywałam praktyczne umiejętności w Centrum Terapii „Hypnos”, a także uczestniczyłam w kilkumiesięcznym stażu organizowanym przez Terapeutyczna Sp. z o.o.

Moje zainteresowania są ściśle związane z psychologią – obecnie kończę studia z psychologii o specjalności psychoterapia, z pasją do zrozumienia i wspierania innych w ich osobistych zmaganiach. Ukończyłam kurs TSR (terapia skoncentrowana na rozwiązaniach), który dał mi narzędzia do efektywnej pracy nad problemami dzieci oraz wspierania ich w rozwoju osobistym.

Dodatkowo rozpoczęłam studia podyplomowe na kierunku przygotowanie pedagogiczne, co pozwala mi na poszerzanie moich kompetencji dydaktycznych i lepsze zrozumienie procesów edukacyjnych. Regularnie uczestniczę w warsztatach z zakresu psychologii i psychoterapii, oraz warsztatach w tematyce Spektrum Autyzmu i ADHD, co wpływa na mój rozwój zawodowy i pozwala mi na bieżąco wprowadzać nowe metody i podejścia w pracy.

Moja praca z dziećmi daje mi ogromną satysfakcję. Cieszę się, że mogę przyczynić się do ich rozwoju i pomóc im w pokonywaniu wyzwań, które napotykają na swojej drodze. Wciąż się rozwijam i dążę do tego, aby być jak najlepiej przygotowaną do wspierania młodych ludzi w ich drodze ku dorosłości. Moim celem jest stworzenie otoczenia, w którym każde dziecko będzie mogło odkrywać swoje talenty i rozwijać umiejętności, a także czuć się akceptowane i zrozumiane.

mgr Karolina Grzymala – certyfikowany trener TUS

Jestem studentką psychologii oraz certyfikowanym trenerem Treningu Umiejętności Społecznych (TUS) w Szkole TUS. Posiadam dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć TUS, w tym roczny staż w Centrum Terapii „HYPNOS”, z dziećmi w wieku od 4 do 17 lat, co pozwoliło mi na rozwinięcie umiejętności w pracy z młodymi ludźmi oraz zrozumienie ich potrzeb emocjonalnych i społecznych.

Obecnie uczestniczę w studiach podyplomowych z przygotowania pedagogicznego, co dodatkowo wzbogaca moją wiedzę i umiejętności. Regularnie biorę udział w szkoleniach z zakresu psychologii klinicznej oraz rozwoju dzieci ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb i wsparcia dzieci z ADHD i w spektrum autyzmu, aby na bieżąco rozwijać swoje kompetencje.

Moim celem jest wspieranie dzieci i młodzieży w rozwijaniu umiejętności społecznych, emocjonalnych oraz interpersonalnych, co przekłada się na ich lepsze funkcjonowanie w codziennym życiu.